Blogia
Viaxa con Popi ao mundo dos libros

Cómo complacer a todo el mundo sin dejar de hacer... lo que uno quiere

Cómo complacer a todo el mundo sin dejar de hacer... lo que uno quiere

GRUPO A CLUBE DE LECTURA

 

 LIBRO “CÓMO COMPLACER A TODO EL MUNDO SIN DEJAR DE HACER ... LO QUE UNO QUIERE” DE PETER- KLAUS WOLF.

COMENTARIOS:

 

A Pedro de 6º C gustoulle  a parte cando Félix lle presenta ao seu pai a  profesora, a señorita Bárbara Cañonero e como Félix a describe: “Bárbara Cañonero es la responsable del Programa Antidroga del colegio, ... su voz es supersuave y delicada, su pelo brilla, .... huele a vainilla”.

 

A Angélica de 6ºA pareceulle curioso que Félix falase cos mortos como se estiven vivos, por exemplo na páx 122 cando fala coa morta Rosa: “ tengo la sensación de que con los muertos se puede hablar mejor que con los vivos”.

 

A Nerea e a Ainhoa de 6ºC chamoulles a atención algúns nomes dos personaxes como o profesor Napia, a señora Cerdá, Félix Constipado, etc, ...

 

A Damián de 6ºB lle gustou como Félix manipula a Raúl, o matón da clase, consigue dominar a Raúl porque quería aprender Hojurani, un arte marcial, que era un invento de Félix.

 

A Eva de 6ºC sinalou que a relación entre os pais de Félix non era  moi axeitada, eran totalmente opostos, pero ás veces non se respetaban.

 

As profes Marga e Mar fixeron fincapé en que lles parecía o feito de mentir constantemente, como por exemplo na páx. 7: “Mentir verdaderamente bien hace a todo el mundo feliz”.

 

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres

0 comentarios

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres